teisipäev, 5. jaanuar 2010

Kaootiline Ana

Caotica Ana
2007; lavastaja ja stsenarist Julio Medem; osades Manuela Vellés, Charlotte Rampling, Bebe, Nicolas Cazalé


Sa astud oma koopasse ja näed, et seinad on täis suletud uksi, kui jõuan loendamisega nullini, valid ühe neist, avad ja lased mitteteadvusel esitada endale üks mälestus ... Ana alateadvus ei sisalda sugugi tema meenutusi ja mälupilte; ta kogeb erinevate inimeste kannatusi ja surmahetki, ta sureb mitukümmend korda kellegi teise surma, et saada neiks kõigiks. Ma olen kreeklane, ma olen araablane, ma olen indiaanlane ... Ta on mehe ema ja armuke; ta on kõik nimed ajaloos. Sa võid mind tappa 2000 korda, aga ma tulen ikka tagasi ... Ideaalne skisofreeniline film, milles (täpselt nimetatud) kaootiline Ana rändab läbi kogu maailma, läbistab mitmeid kehasid ja imeb nad kõik oma mitteteadvusse ja lihtsalt lastes lõpuks kõigel toimida, nautides liikumist, milleni jõudmiseks pidi laskma end sadu kordi surmata ja kannatada ja karjuda ja olla pidevalt hirmunud. Film sellest, kui alateadvus ja teadvus ühinevad, piirid kaovad, jääb alles vaid voolamine, õudne ja kaunis.

1 kommentaar:

  1. Me kaasaga vaatasime ka nädal tagasi seda. :)

    Mulle meeldis.

    VastaKustuta